10 pjesmi na mojoj playlisti

by - petak, srpnja 07, 2017




Dio mojih "priprema za ljeto" je bilo i skidanje glazbe koju volim kako bih napokon mogla koristiti slušalice i što će me spasiti od dosade na mogućim budućim putovanjima.
Time sam došla na ideju da s vama podijelim 10 pjesmi koje se nalaze na mojoj playlisti. Pjesme su nasumično odabrane.



OutKast - Hey Ya!


Queen - Bohemian Rhapsody


AC/DC - Whole Lotta Rosie


The Beatles - Don't Let Me Down


One Republic - If I Lose Myself


Arctic Monkeys - R U Mine?


Maroon 5 - One More Night


Coldplay - Hymn For The Weekend


Hozier - Cherry Wine


Hozier - Sedated

Nadam se da ste otkrili neke nove pjesme i izvođače koji vam se sviđaju uz pomoć ovog posta. Ukoliko mi možete preporučiti neke pjesme, slobodno napišite u komentarima. :)


You May Also Like

4 komentari

  1. Super post Nina! Jako mi se sviđa tvoj izbor pjesama jer definitivno nije playlista jedna od onih u kojima uvijek se može vidjeti Despacito ili takve neke poznate pjesme. Pjesme su zaista odlične, sve sam ih poslušala, a neke i skinula tako da su od sada i na mojoj playlisti ^^
    Ako imaš vremena posjeti moj blog -> This is my life

    OdgovoriIzbriši
  2. Većinu pesama nisam čula tako da ću morati da ih preslušam, ali ne sumnjam da su odlične čim se u njoj nalazi One Republic i Coldplay (njihove pesme znam). :)

    The Fashion Spell | Instagram

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne volimo baš iste pjesme, ali možda jednoga dana promjenim mišljenje! ;)

    morskasirenaa.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  4. Nisam znala da si rokerica :D odlican odabir pjesama volim ab dc i one republic

    dnevnadozabloga.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši