Kako tmuran dan učiniti ljepšim

by - petak, travnja 21, 2017




Obožavam vrijeme pred praznike kada se obitelj iz inozemstva počne okupljati i svi mi dragi ljudi budu u blizini kao i kada sam bila mlađa. Ali, tijekom praznika uvijek budem mrvicu nervozna, jer znam da se bliže dani poslije praznika kada se svi vrate svojim novim domovima, a ja kao najmlađa ostanem sama kod kuće.


Ista stvar se desila i početkom ovog tjedna, a snijeg nije poboljšao situaciju. Zbog toga sam se skitala po kući i radila stvari koje su mi ispunile vrijeme, te odmorile i utješile um  prije nove navale školskih obaveza.




Meni i mnogima omiljena stvar kada je vani hladno i pada kiša je zavući se ispod najmekše deke uz dobru knjigu. Zadnjih desetak dana sam opsjednuta trilogijom od Suzanne Collins. Zasada sam pročitala Igre Gladi i Lov na vatru te odgledala iste filmove i jedva čekam u ruke uzeti posljednju knjigu iz trilogije, jer su me prve dvije oduševile.

Pošto sam ja osoba koja ne može samo gledati film ili seriju već mora uz to i nešto raditi s rukama, vrijeme uz filmove sam provela bojeći bojanku. Bojanka koju imam se zove Menažerija - Portreti životinja za bojenje, a izdavač je Šahinpašić. Pored bojenja tijekom gledanja filma volim si nalakirati nokte.

Također nešto što moj um i moje tijelo oporavi i učini sretnijom je vježbanje uz vrlo, vrlo glasnu glazbu. Okej, ja uvijek kada mogu vježbam uz glasnu glazbu i iako tijekom vježbanja često tri do četiri puta umrem nakon toga budem sretnija i opuštenija, te ponosna na sebe što sam učinila nešto što je dobro za moje zdravlje i tijelo.

Bolje se osjećam i kada kroz kuću proletam s krpom i usisivačem u rukama, te se pobrinem da kuća izgleda čisto radeći sitnice koje mi oduzmu svega tridesetak minuta. A, jer volim i kuhati, svoje misli posvetiti i pripremanju ručka čemu se moji roditelji razvesele.  

Može li mi netko reći postoji li problem koji čokolada i šolja cappuccina nisu učinili manje gorkim? Posebno ako tu šolju cappuccina popiješ uz kratki razgovor s prijateljicom.

I posljednja stvar na listi koja me uvijek opusti i misli odvede na ljepše mjesto je šetnja. Kod mene je to najčešće šetnja u društvu crnoga psa koji mi uvijek pruža najodanije društvo.

Nadam se da će vam ovaj post pomoći kada vam je dan lošiji od drugih dana i da ćete pronaći aktivnost koja će vam omogućiti da se na neko vrijeme opustite i odmorite od obaveza pa da onda te obaveze bistrijeg uma i sretniji riješite. 

You May Also Like

10 komentari

  1. Baš mi je trebao jedan ovakav post za ove tmurne i dosadne dane. Fotke su odlične, a za oko mi je zapela ova knjiga *O* jer film jako volim.

    Delilah's Stories

    OdgovoriIzbriši
  2. Dovoljan mi je bio pogled na blog i na naslov posta i sliku i odmah sam se prijavila. :D
    Vežbanje je zaista bitno, samo što ja odlučim da vežbam ili trčim baš kada padne kiša ili kada su praznici. :D
    nMedusaa

    OdgovoriIzbriši
  3. Nice post, love your blog (:

    CM | XIII.

    OdgovoriIzbriši
  4. Wonderful post, love it! ♥
    Maybe follow for follow? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  5. Hello dear,
    you have such a fantastic blog!
    Would you like to follow each other on GFC? Please let me know, it would be my pleasure!
    Hugs,
    LIANA LAURIE

    OdgovoriIzbriši
  6. Obozavam da slusam glasnu muziku! Uz nju mi sve dodje lako! Odlican post i jako zanimljiv!

    OdgovoriIzbriši
  7. Iako je sad sunčano, prevruće je pa sam zatvorena u kući do posljepodneva, a sad si mi dala neke ideje što raditi u njoj. Hvala ti <3

    5 problema koje će samo ljubitelji serija razumjeti na: moonstears

    OdgovoriIzbriši